martes, 16 de septiembre de 2014

Me gusta ser jefe


Inaciu Iglesias
Prólogo de Félix Baragaño Suárez
ISBN: 978-84-8053-764-3
14,5 x 23 cm || 306 páxs. || PVP: 12 €

Me gusta ser jefe. Me gusta mucho ser jefe. Y no por lo que la mayoría se imagina. Ya saben: trabajar poco, cobrar mucho y no tener a nadie que te diga lo que tienes que hacer. Porque no, no es por eso. A mí me gusta ser jefe porque siendo jefe puedo crear, puedo diseñar y puedo fabricar el mejor producto del mundo: el trabajo. Y es que necesitamos mucho trabajo y para conseguirlo lo que nos hace falta es gente que pueda proporcionarlo. Por eso necesitamos emprendedores, empresarios y jefes; muchos y buenos jefes. ¡Cómo no me va a gustar, entonces, ser uno de ellos!
Inaciu Iglesias (Uviéu, 1966) es empresario y autor de otros títulos como Independencia; Historia de VIR; Soy empresario, lo confieso; Fuimos quien o Salir a flote.

Llibru del desasosiegu


Fernando Pessoa
Traducción: Henrique G. Facuriella
Edita: B. Alto Creativos
Distribuye: Ediciones Trabe
ISBN: 978-84-942936-0-3
14 x 21 cm || 448 págs. || PVP: 18

El Llibru del desasosiegu ye non sólo una de les obres más importantes de Fernando Pessoa, sinón una de les mayores de la lliteratura portuguesa. Depués d’un prólogu, onde’l propiu Pessoa presenta al llector al supuestu autor del llibru —l’ayudante de contable Bernardo Soares—, empieza’l rellatu fragmentariu d’una vida que vive, sobre manera, na sensación y nel suañu. Dellos críticos definieron esti conxuntu de testos como un «diariu del alma», y ye que lo que nél se cuenta nun ye tanto una sucesión de fechos como d’esperiencies íntimes que puen tener, o non, el so espeyu na realidá esterna.
Fernando Pessoa (Lisboa, 1888-1935) ye, fácilmente, l’escritor portugués más universal. Miembru del grupu d’Orpheu, xunto a Mario de Sá-Carneiro o Almada Negreiros, ye ún de los responsables de la modernización de la lliteratura portuguesa al traviés de la introducción nésta de los movimientos de vanguardia que se taben desenvolviendo n’Europa nes primeres décades del sieglu xx. Tola vida de Pessoa ye creación, non sólo de lliteratura, sinón tamién de teoríes y movimientos lliterarios y hasta de poetes enteros, cola so personalidá y obra definíes. Asina, creó otres vides al traviés de los heterónimos, como Ricardo Reis, Álvaro de Campos o Alberto Caeiro, figures que tienen centrao bona parte de los estudios sobre la obra pessoana. En cuantes a Bernardo Soares, el personaxe al que s’atribúi’l Llibru del desasosiegu, ta consideráu un semiheterónimu porque, en palabres del mesmu Pessoa: «Nun siendo la so personalidá la mía, nun ye distinta de la mía, sinón namás una mutilación d’ella. Soi yo menos el raciociniu y l’afectividá».