La ñeve del cuquiellu

Xabiero Cayarga
Premiu «Teodoro Cuesta» 2010
Pontiga, 2
ISBN: 978-84-8053-616-5
14 x 21 cm
|| 72 páxs. || PVP: 7 €

Xabiero Cayarga, quiciabes el más centro-européu de los poetes asturianos, regálanos esta nueva entrega poética, La ñeve del cuquiellu, cola que foi a algamar per segunda vez, el Premiu «Teodoro Cuesta» na convocatoria del 2010.

Con poemes narrativos y esenciales, l’autor va creando un mundu poéticu, al empar qu’éticu y moral, onde la cenciellez y pulcritú llingüístiques, la maestría de componer aseñorien unos versos escritos dende la sinceridá y la calma que’l posu los años y la esperiencia van dexando.

Xabiero Cayarga (Cangues d’Onís, 1968) ye una de les voces meyores con que cuenta la lliteratura asturiana. Amás del so reconocíu llabor como poeta (El deliriu d’esclavu, Pequeña Europa y Les llingües de la Hydra) y narrador (cuentos: Les gatileres del cielu, Güelgues sobre’l llagu, A flor de piel; noveles: Trastes de bufanda y El Sol Negru de Wewelsburg), nos caberos años vien desenrollando un importante xera traductora, apurriendo al públicu llector asturiano cuidaes traducciones de los poetes más significativos de la llingua alemana (Dellos poemes, de George Trakl y Obra lírica. Selección d’Hugo von Hofmannsthal).

Comentarios

Entradas populares