A pespunte

III Premiu «María Josefa Canellada» de Lliteratura Infantil y Xuvenil
Montserrat Garnacho
Ilustraciones de Nanu González
ISBN: 978-84-8053-605-9
15 x 24 cm
|| 80 páxs. || PVP: 7 €

Montserrat Garnacho Escayo (Mieres del Camín, 1952) ye una activista de la cultura, cuentacuentos xenerosa y escritora prolífica, amás de «caleyera» incansable. Tien una amplia obra publicada, qu’abarca xéneros y temátiques bien distintes: lliteratura xuvenil –Maruxes y Xuanes, La sal y el formientu, El formientu y la sal (Cuando se presenta la ocasión)– y infantil –Avisómos una estrella, ¡Coles tripes na garganta!– o etnográfica –Caleyes con oficiu–. Collaboradora con dellos diarios asturianos, la mina ye una de les temátiques recurrentes na so obra –Hombres y carbón, Mujeres mineras–. Como incursión nel mundu del cómic, tien publicáu Constantino Turón, mientres que’l so apegu a la tradición oral y a la cultura popular llevóla a recoyer les cosadielles que circulen per Asturies de boca en boca nel volume Y nun ye picardía...
Pero la so obra nun s’escosa nestos campos porque tien, amás, escritos guiones pa televisión y monólogos, esi xéneru tan asturianu al qu’ella ye a da-y un aire y una mirada nuevos.
Con vocación pedagóxica, les obres qu’ufierta a la xente más mozo aúnen siem-pre l’entre-tenimientu y el deprendimientu, arreblagando penriba los pilancos que la sociedá d’anguaño pon a la cultura propia y a la lletra impreso.
A pespunte ye una obra mui bien afilvanada, na que los cuentos tradicionales tornen n’obrines de teatru pa que l’alumnáu sía a representalos depués de conocelos y tastialos igual que se tastia una bona comida.

Comentarios

Entradas populares